لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

مراسم روز معلم در هتل شمشک برگزار شد

 

با فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است، مراسم تجلیل از معلمان شهر شمشک دربندسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، مراسم روز معلم با حضور دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، گودرزی رییس اداره آموزش و پرورش رودبارقصران و معلمان شاغل و بازنشستگان فرهنگی شهر شمشک دربندسر در هتل شمشک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار شمشک دربندسر ضمن خیر مقدم و تبریک روز معلم به حضار گفت: همه ی انبیا برای تعلیم و تربیت جامعه ی خود مبعوث شدند و به واقع معلمی شغل انبیاست.

دکتر ساوه شمشکی با اشاره به تاریخچه تاسیس مدارس در شهر شمشک دربندسر افزود: از همه فعالان در عرصه آموزش و پرورش شهر از ابتدای فعالیت مدارس به شیوه ی نوین تا کنون به خاطر تلاشهای شبانه روزی و بی ریا در تربیت نسل های آینده ساز این مرز و بوم تشکر میکنم.

شهردار شمشک دربندسر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت موضوع حجاب گفت: از همه معلمان میخواهم با توجه به جایگاه تربیتی کلاس و مدرسه در شکل گیری باورهای مذهبی دانش آموزان در عمل به دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون موضوع حجاب و تبیین اهمیت و نقش ارزنده آن در تعالی زندگی بشری برای دانش آموزان خود کوشا باشند.

در پایان این مراسم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر از کلیه معلمان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ شهر تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *