لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

شهردار و اعضای شورای شهر از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند

دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر در پیامی از عموم شهروندان جهت شرکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفند دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طول حیات طیبه چهل و پنج ساله ی جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات رکن اصلی مردم سالاری دینی و تعیین حق سرنوشت در حاکمیت مردم بر مردم است.

ملتی که تصمیم گرفت از یوق ظلم مستکبران عالم رهایی یافته و راه استقلال و آزادگی را در پیش گیرد و در این راه هزینه های بسیاری پرداخت اما به آرمانهای انقلاب اسلامی مردم ایران، امام عظیم الشان و شهدای والامقام پشت نکرده و همواره با حضور در عرصه های مختلف موجی از خشم و ناراحتی را در دلهای دشمنان ایران به راه می اندازند.

در این سالها دشمنان تسلسل وار تلاش کردند تا با نادیده انگاشتن دستاوردها، پیروزیها و موفقیتهای مردم ایران و ایجاد یاس و ناامیدی مانع حضور حداکثری مردم در عرصه های مختلف اعم از راهپیماییها و انتخابات شود اما مردم همچون بیست و دوم بهمن ماه امسال با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و حامیان آنها زده اند.

انتخابات ۱۱ اسفندماه از چند وجهه حائز اهمیت است.

اول اینکه چشم تمام جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده و دشمنان امیدوارند با حربه های گوناگون مانع حضور حداکثری مردم در این انتخابات شوند.
نکته دوم اینکه در انتخابات مجلس سرنوشت چهارساله ی کشور از تهیه و تدوین بودجه سالانه، برنامه هشتم توسعه تا تصویب طرحهای گوناگون در جهت حفظ منافع مردم نیاز به ورود افراد اصلح، کاردان، کاربلد و شایسته به مجلس میباشد که این امر محقق نمیشود مگر با حضور پرشور مردم و خلق حماسه ای دیگر.
اهمیت مجلس خبرگان رهبری نیز بر همگان روشن بوده و نیاز است تا با ورود افراد متدین، متقی و خداشناس آینده کشور را بیمه نماییم.

بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم به خصوص شهروندان انقلابی و ولایی شهر شمشک دربندسر در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، از عموم اهالی شهر شمشک دربندسر دعوت میشود تا با حضور پرشور، آگاهانه و رای به افراد اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب و رهبری زده و راه پیشرفت کشور را هموار سازند.

🔹سایت شهرداری:

www.shemshakdarbandsar.ir
🔹سروش:
✅ splus.ir/shemshakdarbandsar_ir

🔹ایتا:

✅ https://eitaa.com/shemshakdarbandsar

🔹بله:

✅ https://ble.ir/shemshakdarbandsar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *