لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

توضیحات رئیس شعبه فشم بانک تجارت در خصوص افتتاح باجه ممتاز

 

در حاشیه مراسم افتتاح باجه ممتاز بانک تجارت در شهر شمشک دربندسر، مرتضی زنده دلان رییس شعبه فشم این بانک در گفتگویی با روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر توضیحاتی ارائه کرد.

زنده دلان گفت: پس از پیگیریهای مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر و متقابلا بانک تجارت در خصوص توسعه خدمت رسانی به شهروندان در این شهر مقرر گردید ابتدا یک باجه ممتاز در شهر شمشک دربندسر راه اندازی شود تا ان شاءالله در آینده با افزایش میزان سرمایه های مردمی این باجه به شعبه تبدیل شود.

رییس شعبه فشم بانک تجارت افزود: به این ترتیب متقارن با ایام مبارک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین اعیاد شعبانیه آئین افتتاح باجه ممتاز بانک تجارت تحت نظر شعبه فشم آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به خدمات مورد ارائه در این باجه گفت: کلیه خدمات قابل ارائه در شعبه بانک در این باجه نیز قابل ارائه میباشد و این باجه با خدماتی از قبیل دریافت و پرداخت وجه نقد، افتتاح حساب، صدور کارت، انتقال وجه بصورت پایا و ساتنا، تمکن مالی، خدمات نوین، فعالسازی اس ام اس، فعالسازی، موبایلبانک تجارت، اینترنت بانک تجارت، صورتحساب بانکی، پرداخت چک در خدمت اهالی محترم میباشد، همچنین این باجه همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ مشغول به خدمت رسانی می باشد.

زنده دلان در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای استفاده از این باجه گفت: از شهروندان عزیز و گرامی تقاضا داریم از این باجه که متعلق به خودشان می باشد حمایت کرده
و با افتتاح حساب و افزایش موجودی، افتتاح سپرده گذاری و استفاده از خدمات بانک تجارت موجبات رونق شهر و به امید خدا با افزایش مانده موجبات ارتقا این باجه به شعبه شمشک دربندسر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *