لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر در پیامی فرا رسیدن ایام اله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه بهمن در تاریخ کشورمان یادآور حادثه ای عظیم و رویدادی سترگ است که گزافه نیست اگر بگوییم نه تنها سرنوشت ایران بلکه کشورهای اسلامی را تغییر داد.

در سالهایی که مستکبرین عالم و استعمارگران نوین با شعار نظم نوین جهانی در حال استثمار ملتها و کشورها در جهت منافع شیطانی خود بودند، در زمانی که از اسلام در میان کشورهای اسلامی جز پوسته ای باقی نمانده بود، در زمانی که هیچ کشوری و هیچ ملتی حق تعیین سرنوشت خود و تصمیم گیری مستقل را نداشت، مردی از جنس نور با نفس مسیحایی خود امتی را همراه کرد تا بساط حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی برای همیشه در کشورمان برچیده شود و نظام جمهوری اسلامی نه یک حرف کمتر و نه یک حرف بیشتر در این سرزمین برپا شود.

این اتفاق از آن جهت حائز اهمیت است که در میان کشورهای مرتجع غرب آسیا و رژیمهای دیکتاتوری به ناگاه حکومتی بر سر کار آمد که در آن مردم حق تعیین سرنوشت خود را داشته و برای اولین بار در تاریخ این سرزمین نظام سیاسی از جنس مردم، با رای مردم و برای مردم روی کار آمد.

از برکات انقلاب اسلامی مردم ایران، همین حق تعیین سرنوشت حکومت به دست مردم بود که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله شاهد برگزاری انتخابات از ریزترین ارکان حکومت تا بزرگترین آن بوده ایم.

امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم ایران، بازهم در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز برای کشورمان میباشیم.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در اسفند ماه برگزار میشود بازهم نشانه ای از تجلی جمهوریت در نظام سیاسی کشورمان میباشد که امید است اینبار همچون گذشته مردم وقت شناس و ولایتمدار کشورمان با حضور در پای صندوقهای رای بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم زده و با انتخاب افراد اصلح سرنوشت خود و کشور را در رسیدن به آرمانهای امام راحل (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تعیین نمایند.

بدینوسیله ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات اسفندماه، فرا رسیدن ایام اله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را محضر ملت شریف ایران به خصوص اهالی ولایتمدار و انقلابی شهر شمشک دربندسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی پیروزی و موفقیت و بهروزی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *