لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

مراسم شب قدر در شهر شمشک دربندسر برگزار شد

 

مردم عزادار شهر شمشک دربندسر با حضور در حسینیه ها و تکایای سطح شهر ضمن عزاداری برای شهادت امیرالمونین حضرت علی علیه السلام، مراسم احیای شب قدر را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر، آئین احیای دومین شب قدر ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در حسینیه ها و مساجد شهر شمشک دربندسر برگزار شد.

در مسجد پیامبر اعظم (ص) لاراب دربندسر دومین شب از شب‌های قدر توسط حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری ، امام جمعه رودبارقصران برگزار شده و مردم مومن آیین احیا را برگزار کردند.

در این آیین امام جمعه رودبارقصران پیرامون فضیلت ماه رمضان و شب‌های قدر و نیز شخصیت والای امام علی (ع) سخنرانی و آیین ویژه این شب را همراه با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) اجرا کرد.

دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار، نور محمد بلوکات نایب رییس شورای شهر نیز همراه با جمعی از مردم از محلات مختلف شهر شب قدر را در مسجد پیامبر اعظم (ص) لاراب دربندسر احیا کردند.

شیفتگان و عاشقان راستین ولایت پس از اقامه ی عزای شهادت حضرت امیرالمونین علیه السلام، تا پاسی از شب دعاهای توسل و جوشن کبیر را قرائت کرده و با ذکر “بک یا الله” و با گذاشتن قرآن بر سر و با نوای “الغوث الغوث خلصنا من‌النار یا رب” و “العفو” با استغاثه به درگاه احدیت مراسم را به انجام رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *