لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

پیام شهردار و اعضای شورای شهر به مناسبت فرارسیدن شبهای قدر

به مناسبت فرا رسیدن شبهای قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمونین حضرت امام علی علیه السلام، دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر پیامی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

امام صادق(ع) درباره‌ی شب قدر می‌فرمایند:

«تقدیرات در شب نوزدهم است و حتمی شدن آن در شب بیست و یکم و امضای آن در شب بیست و سوم»

رمضان، ماه بهار قرآن است که رب جلّ جلاله به عنوان یکی از نعمات عظیم خود به منظور تذهیب وجود هستی از خطا و ذنوب به آدمیان عطا کرده تا با توبه و استغفار سرنوشت نیک و عاقبت خیر برای خود رقم بزند.

شب های قدر اوج معنویت و روحانیت در این ماه مبارک است که حیات مومنان در آن سراسر رنگ خدا می گیرد.

شب نزول آیات رحمت الهی فرصتی است تا با تاسی به پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین علیهما السلام از خدای غفار الذنوب طلب آمرزش و مغفرت کنیم و حال آن که در این شب مقدرات یک ساله ی انسان ها رقم می خورد.

لیله القدر از والاترین، پرفضیلت ترین و پررمز و رازترین شبهای سال است که خداوند متعال در کتاب آسمانی خود منزلت این لیالی را بالاتر از هزار ماه بیان کرده است.

در این شب گرانقدر ملائکه دسته دسته بر زمین فرود می آیند تا چشمان خسته و خیس شب زنده داران را با گلاب بهشتی بشویند و غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل های آنها بزدایند.

با آغاز شب های پربرکت قدر مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی، حضرت علی (ع) توسط شقی ترین انسان و رذل ترین تفکرات در زمین و با شمشیر تحجر و جهالت در محراب مسجد ضربت می خورد و جهان را یتیم می کند.

بدینوسیله ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب های قدر برای همه مسلمانان به ویژه شهروندان گرانقدر شهر شمشک دربندسر و همکارانمان در شهرداری و شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر و با ذکر اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج، توفیق درک و استفاده از فیوضات بیکران این ماه و کسب برترین فیوضات را از شب قدر برای همگان خواستاریم و از همه شهروندان التماس دعای خیر داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *