لوگو شهرداری شمشک دربندسر

شهرداری شمشک دربندسر

فهرست مطالب

تبلیغات

پیام تبریک شهردار و اعضای شورا شهر به مناسبت فرا رسیدن نوروز

دکتر مهدی ساوه شمشکی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی فرارسیدن سال نو و عید نوروز، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، بهار معنویت را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:
تطور محتشم طبیعت فرصتی مغتنم است برای اندیشیدن انسان به عظمت کبریایی و ابهت یزدانی، تا خویشتن خود را از نسیان و غفلت رهایی بخشد.

ماه مبارک رمضان نیز مجالیست برای تغییر و دگرگونی در احوالات درونی انسانها، توبه و بازگشت به درگاه احدیت و یاری جستن از ذات رحمان و رحیم خدایی برای نجات از هوای نفسانی و نیل به عاقبت بخیری.

امید است، هم آوایی نوروز و شکوه شکفتن در بهاران و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت نزول قرآن، ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، درنگی معنوی باشد برای والاهمتان روزگار.

هرچند شور و شعف و شادی نوروز و تحویل سال و آغاز فصل بهار در پیش است اما همواره غمی بر دلها رجحان دارد…
غم غیبت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه که امید است سال ۱۴۰۳ سال ظهور امام زمان (عج) به اذن الهی و پایان هجران هزار و صد و هشتاد و پنج ساله باشد تا بساط ظلم جابران و مستکبران عالم برچیده شده و عدل و عدالت در جهان گسترده شود.

شهروندان عزیز…
نوروز فرخنده همواره برای مردمان این سرزمین باستانی، و دیگر فارسی زبانان عالم، نماد عظمت و شکوه، آرامش و آسایش، معنا و معنویت، تجلی انوار الهی و فرصتی ذی قیمت برای رشد و تحول درونی بوده است.

همه ما به هنگام لحظه تحویل سال نو، دست دعا و نیایش به سوی آستان ربوبیت بلند کرده و از اعماق وجودمان ذکر
” یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ‏”
را بر زبان جاری میسازیم و امسال شور و شعفی معنوی داریم که معنا و معنویت نوروزمان صد چندان گشته است؛ چون آغاز فصل بهار با ماه دعا و عبادت، رمضان مبارک، تقارن یافته است، بی شک این تقارن و همزمانی مبارک است چون شور و شعف بهاری با معنا و معنویت رمضانی در هم آمیخته است تا در لحظاتی فرخنده امنیت روانی و آرامش معنوی را ارزانی دارد.

امید است در ایام نوروز که مقارن با لحظات معنوی ماه مبارک رمضان و شبهای عظیم الشان قدر شده است، از فیوضات بی دریغ این ماه بهره مند گشته و راه راستی و درستی و صداقت بر همگان هموار شود و مردم عزیز با دعای خود ما را در خدمت بهتر و والاتر به عموم شهروندان شریف شهر یاری نمایند. همچنین از همه مردم میخواهیم تا در دعای خود رزمندگان اسلام در سرتاسر جهان به خصوص مردم مظلوم غزه را فراموش نکرده و نصرت و پیروزی دلاور مردان مقاومت اسلامی در غزه و یمن و لبنان و سوریه در مقابل امریکای جنایتکار و رژیم جنایتکار صهیونیستی و نوکران آنها را از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.

بدینوسیله آغاز سال ۱۴۰۳ خورشیدی در تقارن با ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی”، همکاران خدوم و زحمتکشمان در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و یکایک شما شهروندان فهیم شهر شمشک دربندسر تبریک و تهنیت عرض نموده و از حضرت باری تعالی و ذات مقدس امام عصر (عج) سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و موفقیت و بهروزی را برای یکایک همشهریان گرامی مسألت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *